Götelaborg - Lägesrapport

Sitter i en jävligt soft lägenhet i centrala Göteborg. Det är mulet och rätt kallt ute,
men jag klagar inte. Har precis rökt en cigg och druckit kaffe. Vi har inte hunnit köpt
någon frukost ännu, men jag klagar inte.
Igår käkade vi mat, drack lite öl och lite drink och hade det bra. P verkar ha drabbats av öroninflammation.
Hon är på väg till vårdcentralen nu. Men klagar hon? Nej, hon klagar inte.

Ikväll blir det förfest med vin, sprit och god mat.
Sedan blir det Petter men inte Kleerup. Alla mina compadres
dissade honom för Petter, så för mig blir det att hänga på.
Men jag klagar inte. Nej, jag klagar inte ens över att Carro sitter
bredvid mig och lyssnar på Peter Jöback.

Nu ska jag duscha för att sedan ge mig ut på Göteborgs gator.
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0