Farväl, farväl, adjö

Min mage känns som ett stort svart hål trots att jag har ätit två mackor
och druckit kaffe. Jag kan därför inte förstå denna enorma hungerkänsla.
Det svider liksom i magen. Har jag kanske fått magsår? Eller magkatarr?
Eller skulle jag ha ätit tre mackor? Jag vet inte jag. Kanske får jag
hetsäta mackor på tåget till GÖTEBORG. Ja, just det. Om cirka en timme
åker vi.
Jag ska se Broder Daniel, Håkan, Sigur Rós, N.E.R.D, Kelis, Kleerup,
Neil Young, Pacific! och Adam Tensta. Och några till.
Det här kommer bli bra, det lovar jag.
See you in the moshpit!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Tipset: havregrynsgröt.

Man blir mätt på typ en tugga!

ha det gött i moshpiten! :*

2008-08-06 @ 11:49:28
URL: http://eggshells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0