Dienstag

Idag ska jag köpa kurslitteratur. Det känns läskigt. Men mest av allt så kommer det svida
på mitt bankkonto. Jag har nog aldrig uppskattat det där med gratis skolböcker tillräckligt mycket.
Jag tyckte att det var jobbigt att köpa egna kollegieblock och pennor när jag började gymnasiet.
Jag tyckte att det var jobbigt det året jag inte fick någon gymnasiekalender och fick köpa en egen.
Då skulle jag inte ha klagat. För nu börjar det riktiga. Köpa block, köpa böcker, köpa pennor, köpa
kalender, betala terminsavgifter och kåravgifter. Finns det någonting som man inte behöver betala för?
Men å andra sidan har jag cash flow, smack that. Som jag brukar säga.

Nu, Morgoncigg har guld i mund.
Jävla bra sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0