Bakf...

Det finns dagar man vaknar då man känner att man faktiskt inte borde ha vaknat, alls.
Idag är en sådan dag. Bakfyllan har tagit mig och håller ett hårt grepp om mig.
Huvudvärk, yrsel, hjärtklappning och diverse skador på kroppen. Skadorna har jag iochförsig
förvållat själv. Men likförbannat så gör det ont. Mitt lillfinger blöder, mina tår är blodiga och jag verkar
ha sträckt något i min rygg.
Jag försöker hela tiden förmå mig själv att resa mig upp och börja packa. Men det går inte.
Jag stirrar på resväskan som är halvt uppackad sen Göteborgsresan. Jag upptäcker att det
är ren tvätt blandad med smutstvätt. Jag bestämmer mig för att stirra åt ett annat håll istället.
Det är så jag löser mina problem. Vem har sagt att man inte ska vända andra kinden till?


Nu ska jag facebooka. Världens bästa bakfylleunderhållning.
(Tips: Gå in på "Photos" och titta igenom dina forna klasskompisars suparresor
till Sunny Beach, Ayia Napa etc etc. Underhållning på hög nivå.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0