System

Det är mycket roligare att träna och äta än att inte träna och inte äta.
Det har jag kommit fram till.
Idag har jag tränat och nu har jag ätit varmkorv. Med bröd.
Det kändes hardcore och nittiotal.

Egentligen borde jag plugga nu men en del av min hjärna
säger åt mig att jag inte behöver. Så jag tänker roa mig med annat.
Dock är klockan bara sex, vilket betyder att det inte är särskilt mycket
att se på tv, vilket betyder att jag inte har någonting att roa mig med.
Fan i mig alltså.

Min pappa har köpt en systemkamera. Jag är jäkligt pepp på det.
Nu kan jag ha nördiga photosessions hela tiden varje dag.
Det kan bli hur coolt som helst.

Jag får ont i fingrarna av att skriva.
Hejrå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0