Svfjfjfljsk

Idag tränade jag också. Fast idag fick jag med mig Astrid. Det kändes tryggt.
När jag kom bestämde jag mig för att äta fiskbullar. Det är så jävla rätt.
Jag åt det med stort behag. Fast sedan tappade jag bort mig någonstans i själva
ätandet och allt slutade med att jag spydde ris och mosade fiskbullar. Icke att rekommendera.
Äckligast var ändå att det sitter riskorn kvar i halsen och irriterar.
Det dåliga med detta är att jag kommer bli hungrig om några timmar igen.
Jag orkar inta äta. Mamma har köpt choklad men jag vill inte.

Dessutom är jag jäkligt trött på människor.
Jag går runt i skolan och hatar folk hela dagarna.
De som har fula kläder eller dålig attityd vill jag slå ner.
De som bara är allmänt fel vill jag skjuta.
Ja, just nu är jag bitter på hela mänskligheten.
Folk är idioter. Fan också.




Kommentarer
Postat av: A

inte okej amanda.

2008-04-03 @ 19:37:39
URL: http://sitdown-comedy.blogspot.com
Postat av: Muzan

AH GÖTT!!

2008-04-10 @ 13:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0