Sunday bloody Sunday

Jag har drömt om studentklänningar hela natten.
Det känns lite rubbat. Bland annat drömde jag att jag inte
hittade den klänning jag skulle ha på Janemars. Fast sedan
hittade jag den till slut men då skulle jag helt plötsligt köpa underkläder
i en hiss. Vad skulle Freud säga om detta månne?
Hur som helst så har jag bestämt mig för att byta min studentklänning
mot en annan. Denna annan fanns på Filippa K-butiken på NK så om min
dröm visar sig vara sann får jag helt enkelt åka till huvudstaden igen.
Den klänning som jag köpte känns inte riktigt 'jag', har jag kommit fram till.
Den är lite för mycket på något sätt.
Men nog om klänningar.
Jag har fortfarande inte rökt. Nu på grund av att jag har så fruktansvärt ont
i halsen. Men snart börjar jag faktiskt klättra på väggarna.

Nu ska jag försöka börja med min hemtenta i kunskapsfilosofi.
Jag hatar söndagar.

(Läste just igenom inlägget efter att jag hade publicerat det.
Fan vilken pseudo-ytlig tönt jag låter som. Nu får ni faktiskt klaga.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0