Shark

Det är som om jag har fastnat i dy av jobbigt tänkande, trampat i klaveret så att säga.
Jag försöker tänka positivt men det går inte särskilt bra.
Bara jag sneglar på tyskaböckerna får jag ont i magen.
Bara jag tänker på att jag ska träna imorgon blir jag trött.
Jag vet inte varför det är såhär. Men allt känns jäkligt uppgivet och det stör mig.
Inte har jag något intressant att skriva om heller.
Genteknik kanske? Feminism? Abort?
Nej. Ikväll är livet inte roligt.
Kvällens höjdpunkt blir Andra avenyn.

Jag saknar att ha en pojkvän att äta godis och
se på tv med. En kompis duger inte på samma sätt.
Någon frivillig?
Maila: Haj_amanda@hot..

Fan vad tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0