Rabiessmittad hjärnsubstans

Jag har finnar i hela ansiktet.
De dyker upp här och där när man minst anar det.
Det kommer antagligen sluta med att jag ser ut som fan på studentdagen.
Jag kommer förmodligen ha gått upp i vikt istället för ner, mitt hår kommer säkerligen
vara för kort, min klänning kommer vara smutsig och mitt ansikte kommer se ut som en pizza.
Alltså, vad gott med pizza. Jag har länge funderat på varför allt onyttigt är gott och allt nyttigt är äckligt.
Det stör mig så in i norden.
När jag fyller 65 ska jag bara äta. Hela dagarna i ända.
Jag ska gå ut och gå med min hund ibland också. Då ska vi gå till affären och
köpa fiskbullar, pizza, blodpudding och godis. En jäkla massa godis.
Sedan får folk åka runt och visa mig för att jag är så tjock.
Ni vet på en såndär cirkusvagn för freaks. En riktig liten freakshow.
När jag var liten och mina föräldrar tyckte att jag åt för mycket sa de alltid
"Ja, Amanda. Snart får vi åka runt och visa dig".
Och det är så sant som det är sagt. Vi ses när jag är sjuttio.

/ Freakshow from hell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0