Premenstruellt syndrom

Redan när jag gick upp imorse var jag irriterad.
Sedan blev det inte bättre när jag spillde ut kaffe.
Det hela blev ännu mer traumatiskt när jag stod i tio minuter och
målade mina ögonbryn och insåg att de var alldeles för mörka och fick
göra om allting.
Som pricken över i:et på morgonens misär så ramlade ungefär halva
innehållet i min garderob ut på golvet.
Skoldagen fortskred nästan lika dåligt. Jag orkade knappt prata
och inte gjorde en seg svensklektion saken bättre.
Nu har jag sett på Gilmore girls och OC och funderar nu på vad jag ska göra av kvällen.
Jag vill ha godis men det får jag inte äta. åttiofemprocentig choklad är det jag får hålla mig till. Blöhö.
Pappa ska ut med sina jobbarkompisar (ocoolt), Max är på kryssning och mamma är i Sandviken.
Jag blir helt ensam hemma. Har planer på att möjligtvis åka till Astrid. Men med detta humör är
det nog ingen bra idé. Jag hoppas det blir bättre när jag har fått mat i mig.
Jag orkar inte med PMS-epidemin som härjar i min kropp.
Det är fan inte humant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0