Och det här är inte någon jävla modeblogg, det här är hardcore och blod.

Fucking jävla kukångest, som man skulle ha sagt i Åmål.
Jag är ångesten personifierad.
Det känns jäkligt torrt att sitta och skriva om den
kallsvettiga ångesten en måndagkväll i april.
Jag vill inte ha någon studentklänning på mig.
Hela året har jag lovat mig själv att inte vara tjock på studenten.
Inte orkar jag gå på någon sorts hetsdiet tills dess. Så nu är det såhär.
Jag ångestsvettas och tycker synd om mig själv samtidigt som jag inte
kan sluta vara beroende av mat.

Det är precis som morfar säger; allt var bättre förr.

image51

Kommentarer
Postat av: Lars Ohly

Hej tjejen. Du är inte tjock nånstans, när ska du inse det?

2008-04-29 @ 09:31:32
Postat av: Fredrik Reinfeldt

Lars ohly har rätt, jag blir ledsen av såna här meningslösa hjärnspöken som man bara blir ångestfylld av.

2008-05-02 @ 16:21:43
URL: http://www.moderat.se/
Postat av: Göran Persson

Kunde inte instämma mer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0