Mittwoch

Jäklar i min lilla låda vilken huvudvärk jag har. Det här känns
nästan inhumant. Jag har druckit extremt mycket vatten idag fast
samtidigt väldigt mycket kaffe. Kanske blir det lite plus minus noll det där.
Astrid har sagt att kaffe tydligen inte är vätskedrivande, men det tror jag inte på.
Imorse cyklade jag till Sävja vilket var dagens mission. Jäkligt mycket motvind och
väldigt svettigt. Men väl hos mormor fick jag lunch och lite pengar. Och gott sällskap (för
att ni inte ska tro att jag är någon sorts sjuk pensionärs-golddigger).
Efter skolan hade jag tänkt träna men det ville sig inte riktigt idag.
Dumt gjort. Jag vägde mig nämligen idag och det var ingen härlig syn.
Imorgon ska det här deffas, det kan ni ger er på.

För att öka vätskedrivandet och förmodligen därmed huvudvärken,
ska jag dricka lite mer kaffe. Livet på en pinne ni vet.

(Förresten gjorde jag min svenskläxa nyss. Jag kom på när jag
var klar att jag har gjort fel. Döda mig?)

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0