klgjkdlgj

Jag har just fått uppgifter om att det inte ens är Killinggänget som skriver bloggen på 1000apor.se.
Det låter lite absurt. Och isåfall känner jag mig dum som verkligen köpte det totalt.
Fast vid närmare eftertanke så fick inte bröderna Schulman komma på Schyfferts födelsedagsfest. Det kanske ligger någonting och gror där.
Men det gör inte så mycket längre, jag har givit upp 1000apor.se. Det var inte alls så bra som jag trodde. Skitgrejer.

Idag avklarades det sista tyskaprovet under min gymnasietid. Det kändes faktiskt lite sorgligt. Men provet gick bra och nu sitter jag och bävar för att gå iväg och träna.

Äsch. Vad tråkigt det här blev.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0