Humor

Jag sprang just 5,5 km på lite över 30 minuter. Det är jag stolt över.
Ja, jäklar i min lilla låda vad jag sprang. Folk tittade konstigt på mig och jag
förstår dem. Jag var helt manisk. Intervaller körde jag också.
Kände mig nästan som hon den där dopade kvinnan. Ni vet hon. Eller?
Hon var från USA iallafall. Det säger väl det mesta.
Inte fick jag med mig Astrid på träningen idag heller. Kändes sorgligt.
Jag hatar att träna ensam. Man vill ju ha någon att luta sig mot. Någon
att skratta med när man ramlar av bandet och sådär.

Ikväll vankas det hundra koppar kaffe och TV.
Jag ska se på Grey's som jag inte har sett på flera veckor
på grund av Palermovistelser och dylikt. Sedan börjar
Sverige pussas och kramas vilket jag har höga förväntningar på.
Björn Gustafsson, Johan Glans och André Vickström (Wickström?) i
samma program. Det blir nog fett.
Undra varför det känns som att jag har blivit en humornörd?
Är besatt av Parlmentetklipp och dylikt på Youtube. Läser flera bloggar
skrivna av svenska komiker. Det kan säkerligen ha något att göra med vårt
projektarbete som handlade om humor. Men jag vet inte. Det jag känner inom
mig är någon sorts gemenskap med alla dessa standup:are. Det känns som
att vi är ett gäng. Jag vet inte varför. Det är svårt att förklara.
Men det finns ett band emellan oss.
Synd bara att de inte har någon aning om min existens.

Nu ska jag läsa tidningen och titta på min fars halvt avsågade finger.
Det kan bli coolt.


Kommentarer
Postat av: M A M M A.J E S S I C A

Hejhej! Jag söker någon person som har högupplösta bilder på sig själv/någon annan som man göra några prover i photoshop på. har du det får du gärna höra av dig till mig :) /Jessica

2008-04-02 @ 18:43:08
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Maja

Wickström ;)
Jag ser också fram emot Sverige pussas och kramas, hoppas det lever upp till förväntningarna bara!
& jag vet vad du menar, bloggen och youtube har blivit mina två andra hem... hm. Det kanske inte är ett bra tecken?

2008-04-02 @ 18:47:09
URL: http://majakarlsson.blogg.se
Postat av: A

duuu. var tranar du? friskan & svettan? jag har insett att jag ar PINSAMT otranad, sa ett gymkort ar det forsta jag ska fixa nar jag kommer hem. da kan vi knuffa ner varandra fran lopbanden & annat humoristiskt.

2008-04-03 @ 19:36:35
URL: http://sitdown-comedy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0