Hiv

Just det. Jag tänkte skriva något om kattemusikalen som jag såg ikväll.
Dock känns det överflödigt.
Det enda som bör sägas är att jag är svag för pampig musik och folk som kan sjunga.

För att klaga lite så är jag rädd för att jag håller på att bli sjuk igen.
Huvudvärk och förkylning. Det hade inte stört mig överdrivet mycket
om det inte vore för mitt Minus3-mål inför studenten. Hur fan ska jag
kunna träna om jag blir sjuk hela tiden?
Men det är väl bara att inse att min immunförsvar är en spillra och att
jag förmodligen har HIV.
(Men man kanske går ner i vikt när man har HIV?, aldrig något ont som inte
för något gott med sig, som vi brukar säga)


Guten nacht

Kommentarer
Postat av: A

skarp dig amanda.

2008-04-02 @ 16:41:25
URL: http://sitdown-comedy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0