Hat

Jag hatar människor som använder träningsskor/joggingskor till vardags.
Länge har jag grubblat över om det skulle finnas någon sorts mening och finess
med det. Men sorgligt nog gör det inte det.
Dessa skor är ungefär lika avskyvärda och fula som foppatofflorna.
Träningsskor som vi hör på namnet är till för att användas vid träning.
De ska således inte kombineras med varken bootcutjeans eller andra jeans.
Jag påstår inte att jag är särskilt nytänkande inom den här debatten (om det finns någon)
men jag var bara tvungen att få uttrycka lite hat. Som jag sagt så många gånger förut så
får man inte vara för glad. Då kan folk uppfatta en som religiös eller pårökt. Och det vill man
ju inte.

Men nog om detta.
Jag har fått sommarjobb. Detta är en sensation. Dock har jag inte fixat det med
mina egna meriter och försök utan det är pappa som har kirrat biffen.
Jag ska jobba med gamla gubbar och finniga killar från byggprogrammet en hel månad.
Det kan bli kul, jag är ju rätt manlig. Det brukar jag säga på fyllan iallafall.
Jag har faktiskt, under alkoholens influenser, berättat för helt främmande människor att jag är man
instängd i en kvinnokropp. Detta är självklart inte sant. Men vad gör man inte för att få
vara lite unik och uppseendeväckande?

Nu ska jag wikipeda Nietzsche och Kant.

/

Kommentarer
Postat av: Josefin

ja herregud vad jag håller med dig om det där med joggingskorna.

2008-04-29 @ 18:46:16
URL: http://eggshells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0