Harry

Jag har ont i mina benhinnor efter dagens springtur.
Inte alls särskilt kul. Dessutom ser det ut som att jag har undercut
när jag har uppsatt hår. Jag hade Slayer-tröja på gymmet också.
Jag såg nog ut som någon med identitetskris. Det var tur att de inte
visste vad jag lyssnade på för musik. Botten Anna vill man ju inte gärna skryta med.

Nu funderar jag på om jag ska läsa Harry Potter eller se på tv.
Kanske borde jag göra en tråkig svenskauppgift. Jaja, jag vet att det heter svenskuppgift.
Man ska hitta en artikel som behandlar ett aktuellt samhällsproblem. Man ska presentera
artikelns innebörd och förklara hur artikelskrivaren väljer att presentera problemet. Men man
får inte ta en debattartikel. Man ska alltid ta en helt opartisk nyhetsartikel och försöka se vinklandet
av nyheten. Känns lite paradoxalt. Men det kanske är det som är meningen.
Nej, det blir nog Harry Potter istället. Om jag inte läser ut alla böckerna snart, så kommer förmodligen någon
avslöja slutet för mig. Då jäklar.

/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0