Hangover

Jag skriver mycket om bakfyllor, det är liksom lite av min grej.
Fick idag reda på ett nytt fakta om fenoment. Nämligen att hjärnan
produrerar ett gift när man är bakfull. Detta gift fräter på hjärnan.
Idag fräter min hjärna rätt rejält.

Igår hade vi lite catch up hos curran. Det blev sprit, vin och öl.
Ni vet en såndär härlig blandning som ger den värsta bakfyllan.
Vid ett tillfälle drack jag även tequila och apelsinjuice. Inte att rekommendera.
Självklart hamnade vi på Pärlan lite senare. Sedan minns jag inte så mycket
mer, men kul var det.
Åter till bakfyllornas värld. Idag mår jag förskräckligt dåligt. Dekadensen är här nu.
Trots detta gick jag upp imorse för att gå på min första lektion. Och nu har jag aldrig
varit stoltare. Trots illamående, cravings och huvudvärk har jag klarat en hel dag i skolan.
Dessutom skrev jag nyss en svenskauppgift trots att jag knappt orkar läsa vad jag skriver.
Men för att min ambitiösa sida inte ska ta över för mycket vägrar jag att träna ikväll.
Jag får träna på lördag istället. Då blir det hårdträning. Åtta kilometer ska det bli. Just det.

Och så har jag klippt paige. Och håret är mörkt igen.
Varje gång jag blir av med min utväxt känns det som ett pånyttfödande
inom mig.
Äsch. Vad fan pratar jag om? Jag tror att jag fortfarande är full.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0