Fan

  • Jag har ont i huvudet
  • Jag fryser
  • Jag orkar inte plugga
  • Jag har prov på torsdag
  • Jag är hungrig
  • Jag är ledsen
  • Jag är arg
  • Jag är irriterad
  • Jag är stressad
  • Jag är trött
  • Mina föräldrar är förmodligen retarderade
  • Min katt är förmodligen också lite retarderad
  • Jag är fattig
  • Jag har inga kläder
  • Jag är tjock
  • Jag har oren hy
  • Mina skor är trasiga
  • Det är dåligt väder
  • Jag har inget jobb
  • Mitt rum är stökigt

Jag undrar om jag har glömt någonting nu..

Kommentarer
Postat av: bjoern

jorå, idag är världen verkligen sådär vrång att tarmarna bara vill hoppa upp och strypa en >_

2008-04-08 @ 19:17:38
URL: http://www.flaskegger.net
Postat av: Anonym

Jag är lite negativ?

2008-04-08 @ 21:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0