Dr Jekyll and Mr Hide

Jag fascineras av att smaken förändras.
Alltså den faktiska smaken, smaklökarna och grejer.
När jag var yngre älskade jag pannkakor. Det var det bästa
jag visste. När jag var yngre hatade jag vin. Jag förstod
inte alls hur folk kunde dricka något så förskräckligt.
Idag åt jag pannkakor. Jag väntade, väntade och väntade
på att smaken skulle infinna sig. Det gjorde den icke.
Det var smaklöst och lamt. Inte alls så som jag minns det.
Igår drack jag vin. Och det var jäkligt gott.
Ni kanske förstår vart jag vill komma.
Jag tycker att det är coolt. Smaklökarna leker Dr Jekyll and
Mr Hide med oss.
Dock tror jag att det finns permanenta smaker. Till exempel
min passion för blodpudding, fiskbullar och öl.
Det är fina grejer det. Gärna i kombination med varandra.
Skämt å sido kompis.

Bara för att jag är en sån jäkla hardcore-bloggare så bjuder jag på tre gyllene bilder:


Kommentarer
Postat av: Dr Hyde

Du stavade mitt namn fel kära du.

2008-04-18 @ 10:24:30
Postat av: muzan

Ja, Mr hyde är det. Och page stavas page, inte paige. Det är ett namn.

2008-04-19 @ 16:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0