Död

Detta har inte varit en livet på en pinne-dag överhuvudtaget.
Först vaknade jag med huvudvärk och tvingade mig själv att gå på
två värdelösa lektioner.
Försökte projektarbeta lite men det kändes inte riktigt som min grej idag.
Fikade lite med en USA-tjej. Det var rätt coolt.
Fast sen orkade jag inte träna. Men det är en ny dag imorgon.
Kanske.

Nu försöker jag febrilt att hitta ett jobb. Det går inget vidare alls.
Jag tror att jag ger upp nu.
Jag är så trött på alla idioter som skriver jobbannonserna.
Hela tiden krav på erfarenhet. Jag undrar hur de tänker. Hur
ska man kunna få erfarenhet om man aldrig kan få erfarenhet
för att man inte har erfarenhet?
Retards.

Jag är trött och vill dö.
Ikväll ska jag ha serious talk med mina parentaler.
Så jävla kul alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0