Dienstag

Jag känner mig trött, arg och glad på samma gång.
En salig blandning med andra ord. Känner mig nästan lite bakfull.
Men med tanke på att det enda jag drack igår var kaffe så räknar jag
bort den teorin. Kanske lider jag av solsting. Det vore ju nästan tufft.

Jag kämpar fortfarande med att hitta en nyhetsartikel som tar upp ett samhällsproblem.
Jag har försökt att hitta någon intressant om strejken eller miljön men det vill sig inte riktigt så
nu ger jag upp. Jag hatar små irrelevanta läxor. Det känns som ett hån. Man ska lägga ner tid
på något helt onödigt bara "för att". Bara för att läraren ska ha något att tycka om en.
"Ja, Amanda gjorde ju inte nyhetsartikel-läxan. Ja, nu är hon dum i huvudet också."
Nej, det här håller ju inte. Jag känner inte att kursen "Svenska C - muntlig och skriftlig kommunikation" har levt upp till mina förväntningar. Det är bara som Svenska B igen, fast tråkigare.

Nej, dags för en powernap.
/

Kommentarer
Postat av: Cissi

Strejken är väl intressant! Skriv om att dom kanske inte ska bli tillåtna att strejka, vilket ju är helt sjukt eftersom det är det enda sättet man kan ta till ju...

2008-04-22 @ 23:09:31
URL: http://heartbeeats.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0