Cigaretter för 34 kronor

Som alla andra dagar innan jag ska göra något kul så är jag nojig.
Jag tänker på vilken väska jag ska ha, vilket smink jag ska ha med mig och inte,
vilka smycken jag ska ha på mig, vilka skor jag ska ha på mig, att jag inte får glömma
ölen kvar i kylskåpet, att jag inte får försova mig, att jag inte får bli för full, hur mycket pengar jag ska
ta ut, när jag ska köpa cigaretter och tusen
andra saker.
Jag är nog lite smått sjuk i huvudet.
Men jag vet att ni gillar mig ändå.


Nu ska jag ta mig en äcklig budgetcigg och njuta
av livet. Köp aldrig ett paket 'Tamar' för 34 kronor.
Ni kommer önska att ni aldrig hade blivit födda.
(eller börjat röka?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0