BB

Bloggvärlden bjöd inte på något spännande idag.
Några enstaka skandaluttalanden från Blondinbella var nästan
allt som bjöds.
Hon har nu skaffat livvakt. Eller "storebror" som hon så pedagogiskt kallar det.
Visst är det förjävligt att man inte ska kunna känna sig trygg när man går hem
från krogen på kvällen. Men det här känns ju nästan som en dålig parodi på "Bodyguard"
med Whitney Houston.
Sedan läste jag en intervju på Stureplan.se med henne. Hon ansåg det äckligt
att åka buss eftersom man inte visste vem som hade suttit på platsen innan en.
"Det kunde ju vara en tjock person eller en socialdemokrat".
Sedan berättade Anna Hibbs om att hon hade blivit drogad på krogen.
Och Hanna Fridén berättade om magproblem. På västfronten intet nytt, med andra ord.
Nu tänker ni nog att jag inte har något liv överhuvudtaget, så insyltad som jag är i allt detta.
Och nej, idag har jag faktiskt inte det. Jag bara är. Och det är rätt skönt det med.

Nu ska jag dricka ett glas vin med min far.
Någon gång ska man väl vara Sofistikerad också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0