B

Jag hatar onsdagar.
Jag börjar klockan två och vaknar alltid för tidigt. Det leder till massa dötid
som gör mig deprimerad.
Just nu känner jag absolut inte för att gå utanför dörren.
Och så måste jag träna idag också. Fan i mig. Det är inte lätt det här.
Jag ska nog köpa en såndär abslider från Tv-shop. Då kan man träna hemma.
Hemträning, tränhämning. Ja, ni fattar.

Okej, andas. Fick just ett sms från Gabi med texten:
"Vi är på svt-studion och Björn gick precis förbi!"
Björn Gustafsson i egen hög person. Jag är så jävla
avundsjuk. Nästan så att jag vill slå på någonting.
Men nej, jag har lärt mig att man ska unna andra lycka.
Japp, så är det.

Nu måste jag gå ut och ta en cigg och hyperventilera lite.
Samtidigt också.

/

Kommentarer
Postat av: Maja

Man kanske ska unna andra lycka, men man ska inte unna andra att få träffa Björn!
Där går liksom gränsen!
Man kanske borde dra ner till svt och klä ut sig som en som jobbar där, bara för att få en skymt.
Nej, det där var ett skämt.
Jag är ingen stalker.
Jag lovar.

2008-04-02 @ 18:49:39
URL: http://majakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0