Antony and the Johnsons

Jag måste se Pretty Woman. Det känns som att det hela tiden
dras paralleller med den filmen och jag känner mig dum som inte förstår.
Jag har nämligen inte sett den. Jag har ett minne av att jag har sett början,
eller möjligtvis slutet av den. Men jag har ingen koll på den överhuvudtaget.
Inte för att jag tror att den skulle göra något speciellt stort intryck på mig. Dessutom
gillar jag inte Julia Roberts. Men hatar jag att känna mig utanför.
Det är samma sak med Harry Potter. Jag har ju bara
kommit igenom halva femman. Och så har jag sett 1½ av filmerna.
Jag känner mig handikappad.
Bara för det ska jag läsa Harry nu.

Och bara för att göra det här ännu mer bloggnördigt:

Kommentarer
Postat av: Cissi

Harry Potter är min drömkille. Helt seriöst.

2008-04-27 @ 23:38:45
URL: http://heartbeeats.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0