Abstinens

"Muzan" - Vem fan är du?
Jag är för cool för att orka med dryga personer som leker Messerschmidt i min blogg.
Vem du än är, så är jag förmodligen mycket bättre än vad du är.

Idag har jag varit hos tandläkaren och borrat.
Efter att jag hade haft tandställning fick jag ett litet minihål.
Nu hade minifyllningen lossnat och jag fick fixa till det.
Eftersom allt var så mini så fick jag inte heller någon bedövning.
Det var oskönt. Men tandläkaren tyckte att jag hade fina kläder iallafall.
Dessförinnan (?) sprang jag som en atlet. Jag rundade hela jäkla fyrisån.
Nästan alltså. Men jag var ungefär som en flygande drake. Jag svävade.

Nu ska jag läsa bloggar. Jag satt nämligen inte vid en dator på hela dagen igår.
Jag anar lite abstinensbesvär.

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0