1000 apor

Bloggportalen har legat nere på grund av någon sorts flytt och det har gått mig på nerverna.
Kanske inte just för att jag har något speciellt att skriva om utan mest för att den dödar min tristess så bra.
Men nu är den tillbaka och tydligen utan flytt. Det är konstigt. Massa besvär utan resultat. Det blev inte alls några barn gjorda, så att säga.

Schulmanbröderna har nu lanserat sitt nya projekt 1000apor.se och jag älskar det. Eftersom jag tycker om att snoka i folks privatliv älskar jag självklart funktionen som gör att man kan läsa all deras smstrafik. Det är jävligt kul ska jag säga er. Kanske skulle jag börja med en sådan grej här?
Kanske skulle bli rätt tråkigt. De flesta smsen som jag får kommer oftas på lördagmornar och lyder något i stil med: "Hej, lever du idag?", "Hallå, vart tog du vägen igår".
Mina utgående sms låter mest som följande:
"Hej, vill du fika?",  "Hej, lever du idag?" eller "Peppa för ikväll. Vi dricker öl"
Det blir nog inte så kul. Men jag vet att ni skulle tycka att det var lite kul.
Fyllesms med felstavningar är ju alltid underhållande.
Åter till ämnet. På sajten finns även en blogg som skrivs av Killinggänget. Jag blir helt lyrisk av detta.
Jag älskar killinggänget. Redan när jag var så liten att jag inte ens visste vad varken en Killing eller ett Gäng var blev jag tvingad att titta på det. Och nu är jag mest lite ledsen över att de har passerat 40 och jag inte har någon chans med någon av dem. Överhuvudtaget.
Ikväll är dock sidan helt överbelastad och jag orkar inte med fem minuters väntetid för varenda kommando. Så jag får nog gå upp tidigt imorgonbitti och ta mig igenom allt. Det enda som är lite jobbigt är att jag alltid lider av psykisk stress när jag är inne på sajter som har fler funktioner än fyra. Jag får panik och vill läsa och titta på allt samtidigt. Men jag får väl lägga upp ett schema eller liknande. Skämt åsido alltså. Jag är inte så mycket av ett kontrollfreak som man kan tro.

Nu måste jag hinna med att göra allt förikväll.
Läsa bloggar och facebooka. Jag har inte varit hemma på hela kvällen
vilket sätter mina internetvanor ur balans. Det känns jävligt jobbigt.

/

Kommentarer
Postat av: Muzan

men gömman, det är ju inte killinggänget som skriver i bloggen. Det hela går ju ut på att de driver med dem. naw.

2008-04-10 @ 14:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0