skitsöndag

I fredags var det pepp. Först hemliga park, en tripp till olofs studentkorridor och sedan palermo. Jag var för full för mitt eget bästa och brände för mycket pengar för mitt eget bästa. Men jag hade kul iaf, tror jag. Igår var jag äckligt bakis och ägnade dagen åt ätande och tv-tittande. Idag har jag varit hos mormor&morfar och sedan inte så mycket mer. Kanske blir det till att träffa zacce ikväll och se någon film.
Imorgon börjar skolan igen och jag vill verkligen inte gå dit. Dels för att skolan är tråkig som den är och dels för att jag har skämt ut mig. Jag är så bra på att prata när jag är full.
usch. Nu ska jag läsa therese raquin eller nåt.
puz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0