salpetersyra

Två inlägg på en dag. Ja, jag har tråkigt. Idag påstod min pappa att jag inte kunde ha luva på mig när jag satt och åt eftersom "det är bara knarkare som har det". Jag kontrade med att jag satt ensam vid middagsbordet och att ingen skulle bry sig om jag såg ut som en knarkare. Sedan bråkade vi lite till och när han och mamma stod i hallen hörde jag dom prata, pappa tror att jag knarkar. På riktigt. Är det inte skrattretande, så säg? Jag får 1050 kronor i månaden, och den senaste tiden har jag knappt haft några inkomster alls, hur får han ihop det? Tror han kanske att jag säljer mig för att få knark? Till the oldies på Palermo kanske? Ich verstehe nicht. Nej, jag förstår faktiskt inte.
   Jag förstår inte varför jag äter så mycket heller, och jag förstår inte hur allt gick till. När blev jag tjock på riktigt? Det är inte kul längre. Och det här är inte heller kul längre, jag har lite lack of patience. Nu ska jag dricka kaffe eller kanske läsa lite kafka (läs Stieg Larsson - kiosklitteratur från säffle).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0