if

jag gråter aldrig när jag ler, jag ler aldrig när jag gråter.
Ikväll är så jävla tomt och fel och huvudvärken svider på något konstigt sätt.
Jag känner mig sviken. gång på gång på gång på gång. Kanske är det för att.. eller jag vet inte.
Jag hatar bara känslan av att inte känna sig betydande. Att känna att man lika gärna hade kunnat gå under
jorden, men du hade ändå inte brytt dig. min hjärna är tom på något vis och jag vet ingenting längre.
Imorgon ska jag peppa och jag behöver er nu.
Jag behöver mest zacce och carro och astrid och P och emma och gabi och ada. och liksom ja.
När jag är med er så blir jag glad. Imorgon kommer jag vara glad.
Nu ska jag gå ut och ta en läskig rökpromenad och hämta vin och öl hos fia.
uäck


plus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0