Hajar? Hajar du? Hajar ni? Jag hajar.

Jag har nog en cigarett i magen. Det bränner fast samtidigt så är det helt okej. Det där var en jävligt dålig metafor, men vad gör man inte för att vara lite djup och fyndig ibland?
Iallafall, detta inlägg författas lite som en hyllning till en cool guzz som jag känner, och sen vet jag inte. Den coola brüden är Linnea P Pettersson. Alltså, den tjejen. Hon samlar på kartböcker och kartor och skit vilket är det töntigaste som någon kan ha kommit på, men ändå så jävla rätt. Sen har hon förmågan att göra ingenting och ha hemmakvällar och hon kan supa utan att spåra. Det gillar jag. Därför ska jag bli som henne. faktiskt, på riktigt. Och nu undrar nog ni (vilka nu ni är?) och väldigt mycket jag också, hur det ska gå till. Jag menar, jag är halvt alkholiserad, rastlös, sällskapssjuk och lite fifty manodepressiv. Men håll i hatten, jag har svarat. jag ska skaffa mig ett fritidsintresse. Jag vet verkligen inte vad det ska bestå av, men det måste ju finnas något roligt. Jag är väldigt intresserad av hajar, så det vore ju något. Och så är jag fascinerad av gitarrer och kameler. Äsch, jag vet inte. Jag tror hajarna blir bäst. Men ska jag samla på hajbilder? eller liksom hajböcker? Jag vet inte jag. Det här bli fett svårt. Det kommer ju sluta med att jag dricker öl när jag ska ha mina fritidsintresse-möten. åh, jag är så jävla dålig. Jag vet vad jag behöver, jag behöver en kompis som kan vara med mig dygnet runt, som kan underhålla mig, krama mig och berätta fakta om hajar. Känner du dig manad?
skicka ett mail till [email protected]

image4

(och kom inte och säg att min rubrik inte var BRA)

Kommentarer
Postat av: LP

haha så jävla bra!! :D
PS: du är också en jävligt bra guzz!!

2007-09-25 @ 21:11:35
URL: http://pee123.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0