diväteoxid

Idag är dagen D, det är dagen då vi alla dricker vatten och halvt om halvt sover oss igenom tiden. Det är dagen efter. Och jag undrar varför det alltid är jag som har mest ångest? Och det är inte kul att höra dagen efter vad man har sagt och gjort. Varför får jag så sjukt mycket minnesluckor? Är jag kool eller inte så tuff alls? Jag skulle ju tippa på det sistnämnda. Jag ska nog satsa på att dricka folköl i framtiden. Jag är ju trots allt bara arton.
Jag har en haj i magen. Den biter mig ibland och slår mig med sina taggiga fenor som i mina drömmar är gröna. Men jag bryr mig inte för det är en haj och hur originellt är inte det? Jag är så jävla tråkig och det här ger mig ännu mer ångest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0