crap

Ja, vad gör man egentligen när allt går fel? Det skulle jag kunna fråga om och om igen för jag vet att jag aldrig kommer få något riktigt bra svar. Det är så jävla lätt att vifta bort alla problem med att dölja och skjuta upp det. Det är så jävla svårt att ta tag i saker som bara ligger och trycker och förstör. Jag vet att jag dricker för mycket, jag vet att jag röker för mycket, jag vet att jag väger för mycket, jag vet att allt bara är fel. Men ändå så orkar jag bara inte, det är för jobbigt och inse att man faktiskt inte klarar allting själv hela tiden. Det är så svårt att erkänna för sig själv att man är svag ibland. Eller egentligen ganska ofta. Och jag orkar verkligen inte bry mig egentligen, fast jag borde. Men jag antar att jag kommer komma till insikt någon gång. Men liksom ingen gillar den tjejen som alltid är asfull, högljudd och dum. Jag vill inte vara den. Jag vill bara vara chill. Fan vad jag inte orkar och jag kommer ingen vart.
Nej, jag orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0