World of Warcraft

Har vi inte alla förkastat tanken att ens pröva på World of warcraft (känt som WoW i innerkretsen)? Jo, det har vi nog alla. För visst har alla någon gång spelat någon form av dator- eller tv-spel? Själv trodde jag väl antagligen att jag var kille när jag var yngre eftersom jag ägnade stor del av min dator-tid till att spela GTA, CS, och Quake 3. GTA 1 (som det egentligen inte heter, men om jag bara skriver GTA kan det skapa förvirring) var mitt favoritspel. Jag älskade att skjuta folk på gatorna, det var lite som terapi efter en hel skoldag med idioter. Sedan som grädde på moset så fick jag varje måndagkväll klockan 21.00 bänka mig framför tv:n och njuta av Sverker Olofsson och konsument-programmet "Plus". Jag känner att jag gled ifrån ämnet nu, men åter till Wow alltså. Nu är det så att jag hittade vykort idag med information om att man kan testa på detta kända (och delvis ökända) spel helt gratis i tio dagar. Är det inte koolt så säg? Jag menar nu kan man äntligen rasera alla sina fördomar mot det och basera det på fakta istället. Om det nu är så att det är så nördigt som man föreställer sig. Jag är väl medveten om att det kommer bli smått pinsamt om det visar sig att jag fastnar i det när jag väl har spelat mina tio gratis-dagar. Men då får det vara så, jag kan faktiskt inte garantera något, men allt talar just nu för att det blir en "Itoldyouso-upplevelse".
Så imorgon är det Wow-debut för mig som gäller, om jag får plats med något mer på min hårddisk det vill säga. Men om inte så får jag väl offra MSN eller Snood för det.
Nu ska jag se på House.
Peace out bitches & hoes

Kommentarer
Postat av: LP

tacka gud. jag har hittat ännu en flicka som spelat GTA när hon var liten. fast jag brukade inte spela så hemskt mkt. jag fick bara spela ibland. brukade sitta brevid mina killkompisar och tycka att dom var ascoola när dom var så manliga och sköt folk. GTA 4 life!

2007-10-02 @ 21:40:14
URL: http://pee123.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0