Världens sämsta dag

Imorse vaknade jag tidigt, kanske runt sju och kunde inte somna om ordentligt sen, så jag bestämde mig för att gå upp vid tio. Jag drack mitt kaffe och tog en cigg på balkongen. Allt var ganska frid och fröjd förutom att jag var trött och lite grinig. Sen bestämde jag mig för att duscha och dessutom raka benen för en gångs skull, vad händer? Jo, jag skar av halva mitt ben (kändes det som) och det vägrade sluta blöda. Duschen förvandlades till ett Stockholm blodbad och det var inte kul. Jag fick lägga tryckförband för att det skulle sluta. Efter den smärre skadan var jag jävligt stressad eftersom jag skulle träffa gabi klockan tolv på stan. Jag stressade på och som sista grädden på moset skulle jag sätta på mig min nya tights. Gick det eller? Dom var astighta och jag fick panik, jag orkade inte ens försöka. Jag sprang till slut iväg till stan och glömde bort att äta innan jag gick hemifrån (som vanligt). Jag och gabi gick på stan och kollade kläder inför kvällen, jag hittade INGENTING. Självklart är det så när pappa har sagt "gå och köp en klänning så får du pengar". Jag kunde ha köpt vilken klänning jag ville! men visst, nejnej så klart finns det ingen som är bra. Till slut går vi till åhléns och väntar på zacce som skulle komma klockan ett. När klockan passerar tio över ringer jag honom och killen säger "VA? jag är på ica maxi" Kul kul. Ett litet missförstånd, jag och gabi får fortsätta i en timme till. Men jag hittade då iallafall en snygg klänning på Monki som jag köpte. Till slut ringde zacce och jag gick till lions sen gick vi och handlade. Dock hade gabi gått hem då så jag fick bära hennes grejer, vilket var sjukt tungt och nu har jag kramp i min arm och en jävla spänningshuvudvärk. ÅH
jag orkar inte. Men jaja, pepp pepp. Snart ska jag träffa carro och emma på stan och köpa present till astrid. Sen blir det peppen i g-sunda.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0