tisdag

Jag känner mig lite som blondinbella när jag sitter här och skriver på morgonkvisten. Och för att få in rätt känslan här så ska jag rabbla upp alla saker jag ska göra idag, även om mitt liv kanske saknar det där glamorösa stinget, som bellas har. Idag ska jag gå till skolan och inte delta i något MUF-möte, nej faktiskt inte. Min första lektion är tyska och precis som henne så gillar jag faktiskt tyskalektionerna, jag tror att jag har en liten smyg-fetisch för sch-ljud. Pretty tough. Sen ska jag ha psykologi och det är inte heller så pjåkigt, dock rätt tråkigt. Sen slutar jag faktiskt för dagen och då ska jagi nte gå och luncha med mina vänner på något classy café utan jag ska äta någon sprödbakad fisk eller dylikt i katedralskolans matsal (det är livet det). Sen ska jag faktiskt gå och träna på Friskis&Svettis, precis som bella gör, men grejen är ju den att jag inte riktigt ligger lika högt som henne, jag kör ju SM-passen medan hon kör intensiv. Men jaja, jag tycker ändå att vi är rätt lika. Jag menar när jag gick i sexan så hade jag faktiskt både SSU- och MUF-pins på min ryggsäck, jag hade liksom inte riktigt fattat det där med höger- och vänsterskalan.
Men nej, nu kommer jag nog få lite brådis. Måste hinna med att gå till SLEVEN och köpa cigg. Nej, för vi har inget jävla sleven här, och det är jag glad för. Nej, jag är inte bitter.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0