Svarta hål

Ja, just det. Det består min hjärna av just nu, eller mitt minne lite mer precist. Jag var inte särskilt full igår (tyckte jag) men ändå så får jag inte ihop kvällen i mitt minne. Eller jag minns allt som hände, men har inget minne alls av vad jag sa till folk och vilka jag pratade med. Så om det är någon som kände sig träffad igår av någon förolämpning så ber jag om ursäkt och skyller på att jag inte var vid mina sinnens fulla bruk, den funkar alltid. Men kvällen var rolig iallafall, och jag gjorde av med mina sista pengar som jag hade bestämt att spara, men det är väl så det ska vara. Nu ska jag chilla fram till onsdag och då blir det peppenpeppen.
Orkar inte skriva mer, mitt huvud gör ont.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0