Speeding cars

Hur kan jag aldrig tröttna på den låten? Den är så bra. Så jävla bra, tillochmed.
Nu är jag precis hemkommen från gabi. Vi skulle se på Sopranos men skivan funkade inte hennes dvd,
så vi såg 'En värsting till svärmor' istället. Den var ungefär lika förutsägbar och tråkig som man förväntat sig. Men det var kul ändå. Klockan är halv ett och jag är pigg men det är ingenting på tv som jag skulle kunna tänka mig att se på, så jag får ägna mig åt bildredigering. Idag har jag för övrigt bestämt vilka bilder jag ska framkalla och som ska få åka upp på väggen i ett fint kollage. Det blev en salig blandning mellan italien-resan och lions-fika. Men det blir nice.

Annars är det bra. Som jag brukar säga. Jag är dock väldigt stressad över det muntliga nationella provet i svenska. Jag måste börja förbereda mig och komma på något bra att säga. Som att det kommer hända? Jag suger på att prata inför folk, hur jag än gör börjar folk skratta. Kanske ska bli ståuppkomiker? Yeah, fierce. Sen är det projektarbetet som spökar. Vi har inte ens börjat, vi har inte ens en handledare, har vi ens en idé? Men jaja, det får lösa sig.
Fyfan vad ointressant det här är, inte för att jag brukar yttra särskilt intressanta saker här, men det här är ju nästan på bristningsgränsen. Kanske skulle ta och sluta skriva, men det är så härligt med knaster av tangentbordet. Det låter så fint. Jag ska nog göra någon tuff remix-låt med tangentbords-ljud när jag blir stor. När blir man stor egentligen? 20? Ja, då får man handla på systemet och betala för sina tandläkarbesök. Hur vuxet är inte det?
Nej, nu ska jag kolla igenom om 53 bilder från gårdagen och idag. Finns säkert något spännande.

see ya don't wanna be ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0