Montag über alles

Okej. Första dagen på lovet, okej. Det var meningen att jag skulle träffa fia idag, men jag känner att vädret inte är rätt för att kolla i affärer och såntdär. Smart som jag är så tänker jag ägna den här dagen åt att börja skriva talmanus till nationella provet. Det ska jag verkligen göra, dock känner jag mig själv alltför väl och jag vet exakt vad jag kommer göra för fel. Jag kommer ta första text som känns rätt, så kommer jag börja skriva om den och sedan när allt är klart så kommer jag kolla på en annan text och komma på en mycket bättre idé men inte orka ändra mig. Jag gör jämt så. Men jag vill så gärna prata om Nils Karlsson pyssling iallafall.
  Så alltså, först ska jag plugga och sen ska jag träna. Ikväll måste jag göra något socialt. Kanske jag kan hitta en kompis. Fast mest av allt vill jag ha en riktigt tv-spelskväll. Like the good old days när jag och jenny spelade turtles och super mario. Nu har jag bara tråkig X-box och ett gammalt playstation, hur kul är det? Och nintendo-emulatorn som jag hade på datorn är borta. Fack. Jaja, ikväll är det iallafall Boston Tea party.

Min kropp har fuckat ur, det är rätt jobbigt. Jag har ätit asmycket i helgen vilket resulterar i att min magsäck blir större, vilket så klart resulterar i att jag blir hungrigare. Nu har jag druckit kaffe och ätit en Billys och jag känner mig typ hungrig. Men big no no, idag är det två mål, imorgon ett mål. (om någon undrar varför jag skriver ner det så är det för att jag måste påminna mig själv om dess relevans)

Nu ska jag göra något vettigt.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0