lissard

Idag skulle jag plugga, idag skulle jag träna, idag skulle jag äta nyttigt.
Ingen av dessa saker blev av, förutom lite plugg. Så kanske inte så lyckat.
Men det blev middag och mys hos gabi istället och det var nice.
Men imorgon då ska jag både träna och plugga. Det blir fierce. Och snart är det onsdag
vilket betyder Astrids 18-årsdag, dvs middag/förfest i G-sunda (hooden ftw) och sen utgång.
Det blir pepp. Gud vad det här låter som ett töntigt inlägg på Lunarstorm alternativt Playahead.
Kanske borde sluta.
Jag ville skriva något filosofiskt men kom inte riktigt på någonting.
fuck it, som dom coola grabbarna säger.
Nu ska jag läsa Doktor Glas
ciao ragatzi



saknad, ångest, depp. kulijul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0