kryptonit

Jag skrattar fortfarande åt bilden på Madelene från igår. Ändå askul. Den bilden är nog det roligaste som har hänt hittils den här veckan. Men vem vet? Imorgon kanske det händer något ännu roligare.
Nu har jag tränat och nej, jag känner mig inte som en ny människa, jag känner mig rätt mörbultad. Jag vet inte varför men idag orkade jag knappt ta i på armhävningarna (och då är det illa). Jag låg mest och tänkte på projektarbete och  Grey's anatomy. Känner att jag måste lära mig att fokusera på viktigare saker här i livet.
Något som är viktigt är ju geografi, och idag hade jag geografriprov fuckers. Det gick faktiskt bra, kanske blir det en geolog-karriär? (hoppas Arne läser min blogg alltså). Imorgon har jag kulturhistoria-prov but I don't give a fuck (nej okej, rikigt så kool är jag inte). Jag har faktiskt läst lite, men med tanke på att det är grupp-prov och att alla kattes brytjejer är samlade där så är det nog lugnt. Jag hoppas att jag kommer med något smartass som inte har något vettigare för sig än att spela WoW och plugga. (som att jag har det?). Jag är på hat-humör. Just nu skulle jag lätt kunna nämna fem personer som jag skulle vilja skjuta.
1. Gubben på friskis-passet som jämt springer in i mig
2. Tjejen som leder nattliv (Vad hon nu heter?)
3. Fredrik Reinfeldt (fast egentligen är han rätt söt, men bara för att) Fast nej? Kan det här ses som ett indirekt hot mot statsministern nu? Oh fuck. Jag tar genast tillbaka det där. Härmed deklarerar jag att jag INTE vill skjuta Reinfeldt.
4. Ricky lake
5. Operah Winfrey

Ja, då var det klart. Om ni har några tillägg i listan så är jag öppen för förslag.

Nu ska jag lösa korsord och sudoku i Metro.
peace out suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0