Kopfschmerzen

Jo, visst. det var rätta ordet det. Jag har kukont i huvudet och det vill aldrig gå över. Att plugga tonvis med psykologi gör ju inte saken bättre kanske, men jag är fierce, har pluggat asmycket nu sen jag kom hem, så nu är jag värd en kaffepaus. Det har varit en allmänt tråkig dag, som måndagar alltid tenderar att vara. Och min mage vänder sig ut och in för att jag är stressad över hundra saker samtidigt, det är inte okej. Psykologiprovet är på torsdag men jag är redan nervös inför geografiprovet som är nästa vecka, kanske måste lära mig att koncentrera mig på en sak i taget. Kanske alltså.
Jag vill ha mina rymd-kräftorr, dom kom jag och gabi på idag. råtuffa. Men jag har ingen energi. Men alltså, tänk om det finns kräftor i rymden, det vore något det. Det blir något att kolla upp när jag blir nästa Christer Fuglesang (fast jag ska inte vänta lika länge som honom)
Blöh. Jag är allmänt bitter på livet och hatar människor fast jag inser sedan att det bara är synd om oss alla. Jag tackar August Strindberg (min gamle vapendragare) för den synen på tillvaron. Det är synd om jorden också för den delen, det är faktiskt synd om hela universum.
Nu ska jag dricka kaffe, se på något dåligt tv-program och sen plugga psykologi ända tills Boston Tea party börjar, är jag inte bra så säg?
Imorgon är det tisdag och jag hatar tisdagar. Nästan mer än måndagar.
Men på onsdag är det onsdag och då blir det fest. Börjar klockan två alltså.

hej då, good bye, adios, ciao, tchüss
(språkbegåvad tjej from hell)

Kommentarer
Postat av: LP

era rymdkräftor var snarare från hell TYCKER JAG!!!!!!!!

2007-10-16 @ 12:27:19
URL: http://pee123.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0