katt

Det här med hajar steg mig åt huvudet, nu har jag annat att tänka på. Så det kommer nog en haj imorgon istället. Förhoppningsvis.
  Idag har varit en alldeles fin ovärd måndag. Jag gick upp och var trött som ett as och ville skjuta min pappa eftersom han är sjukskriven i två veckor nu pga operation, så därför måste jag alltså dras med honom varje morgon. Jag vill ha mina lugna morgonstunder för mig själv, men nejnej. Sen gick jag till skolan i kylan, går i fem minuter och tar upp en cigg för att få en liten bit av lycka i min tillvaro, men icke. Min tändare fick för sig att sluta fungera, men tro det eller ej som ett helgon fann jag currie på vägen, och vem hade en fungerande tändare om inte hon? Sedan hade jag engelska C första lektionen, eller ska jag verkligen kalla det lektion? Den varade i 20 minuter sen fick vi sluta. Jag gick alltså upp 06.30, frös my ass off och gick till skolan för en 20 minuters lektion? Svar: Ja. En timmes håltimme följdes av geografi som var föga underhållande, och sen mina vänner väntade en tre timmars håltimme. Hallelujah moment. Jag åt lunch, and guess what? Det var sprödbakad fisk. Göttmos. Eller kanske inte. Sen gick emma till banken så jag var själv, helt själv. Jag satte mig i biblioteket och läste en fototidning och Word. Det var ju kul, tänker ni, men icke. Till slut fick jag iallafall vänner igen när astrid och carro slutade sin matte. Det var härligt. Ja, sen till slut började kulturhistorian och nu är jag här, hemma och sjukt taggad på att börja plugga litteraturhistoria.
 Alltså det finns några stunder i livet då man helst av allt vill sätta en pistolmynning mot sitt huvud och trycka av. Det här är en av dom. Och det är fan inte kul.
I'm off

(En liten anekdot: Min katt jagar sin svans. What the fuck?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0