Ingenting blir fyndigt ändå

Nu tänkte jag att jag skulle skriva här som en flykt från plugg. Det funkar ganska bra. Idag har jag varit rätt effektiv. Jag gick till skolan och var där och sen gick jag och tränade (även fast det var asjobbigt att gå dit eftersom det spöregnade) och så tränade jag och nu gick jag hem i spöregnet igen. Ganska bra skulle jag säga. Men alltså, vad är grejen med remixer på bra låtar? När jag stod i omklädningsrummet i full ro så ljuder en trance-version av The wall med Pink floyd i högtalarna. Liksom kul. I fortsättningen när jag lyssnar på den låten kommer jag bara tänka på svettiga klimakterietanter och testosteronstinta män. Men det är väl en del av livet kan jag tänka. Eller va?

Nu borde jag verkligen plugga. Borde med stort B. Eller egentligen är det mer Måste med stort M. Men det kan verkligen inte bli tråkigare. Jag tycker inte om gamla författare och dom skulle säkert inte ha tyckt om mig heller. Jag är too cool for school som jag brukar säga.
Men nej, jag ska för jag är duktig. Det är veckans sista ansträngning. Imorgon är det fredag och då ska jag supa skallen i bitar. Nej, för all del, jag ska nog ta det lugnt. (Läs: No way josé)

Time to study bitches
Tschüss

Kommentarer
Postat av: LP

Tschüss är nog det mest perversa man kan säga till sin tyska-lärare. känns det som....

2007-10-14 @ 20:05:37
URL: http://pee123.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0