Ingen haj idag

Jag är bakis, jättemycket bakis. Det är inte alls kul och jag kan inte undvika att få lite dåligt samvete. Jag som skulle ha en vit helg. Men igår var jag så pigg och glad och pepp så att jag omöjligt skulle ha pallat en filmkväll. Det blev istället förfest hos zacce med folköl och gott folk, sen bar det av till Palermo där jag blev full. Idag såg vi på en rolig film och åt pizza. det var nice, riktigt nice.
Egentligen borde jag plugga nu men jag var smart och struntade i att ta hem böckerna från skolan, så what to do? säger jag bara.
Nu ska jag se på tv fastän jag är bitter för att jag missade "Videokväll hos Luuk" med Fredrik Lindström. jaja, off I go.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0