Hundhaj (Mustelus canis)

Hundhaj är en liten haj vanligen på en halv meter, men exemplar på 2 meter och 13 kilogram har fångats.

Innehållslös dag, betygsprat med svensklärare var rätt jobbigt. Jag ligger på mvg nu men för att visa mer än mina skrivkunskaper måste jag göra bra ifrån mig på provet på fredag. Så jävla inte okej nu. Jag känner att pressen dödar mig. Men det ska nog gå. Imorgon tänker jag inte gå till skolan. Sådetså. Det kan bli kul att vara hemma med pappa. Eller kanske inte. Jag ska nog gå till skolan ändå, typ hänga i glasentrén och dissa alla 91:or. Jag vill bara stycka dom.
Det var något jag skulle skriva, som kändes väldigt relevant. Men nu försvann det lika snabbt som Fredrik Reinfeldt på pridefestivalen. Nu ska jag läsa svenska. Jag återkommer med funderingar kring mitt alldeles förträffligt intressanta liv.
Auf wiedersehen und tschüss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0