Hrafninn flýgur

Howdie. Den här dagen har fortlöpt lika händelselöst som den började. Jag gick till skolan och struntade i min enda lektion för att plugga med astrid och carro. Vi pluggade inte särskilt mycket men det var en bra tanke iallafall. Sen har jag inte gjort så mycket mer. Hetsätit middag och pluggat lite ytterligare. Fast ingenting har gått in, hoppas iallafall att jag kan få ihop till ett vg på provet. Jag får aldrig mvg längre, det beror nog på att min motivation inte existerar längre. Hur orkade jag satsa så mycket i ettan? Och hur kunde det gå så jävla mycket utför? jaja, jag får väl satsa när jag pluggar på universitetet sen.
  Annars är det ändå askul att jag såg världens roligaste bild nyss. Jag skrattar lite fortfarande. Dock kunde jag inte köra en copy-paste på den eftersom den bilddagboks-horan som hade den inte tillät att man kopierade dennes bilder. Jag försökte mig även på att googla men den fanns inte där heller. Det kanske är svårt att förklara en bild med samma känsla som att se den. Men det var iallafall en bild på Madelene (den lilla tjejen som har varit försvunnen nu hur länge som helst och ingen vet hur försvann och om hon lever eller inte) med texten: "Hide and seek world champion 2007"
åh. Jag vill verkligen skratta nu men ändå känns det så jävla B att skratta ensam framför datorn. Jag försöker att streta emot. Jag måste se helt störd ut.
Nu ska jag fixa allt som jag alltid måste fixa innan Scrubs börjar. Dvs: Dra ner persiennerna, stänga av datorn, ta bort saker från sängen, släcka lampor och ställa klockan.
Hurry hurry buy my rice and curry.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0