Frihet, kärlek, kapitalism

Jag skulle just till att börja läsa lite fakta om hajar, men till min besvikelse uppges det olika fakta överallt. T.ex varierar mängden hajarter rätt mycket från källa till källa, osv. Och nördig som jag är så vill jag faktiskt veta hur många arter det finns, på riktigt, så jag måste nog köpa mig en bok. Eller ringa till en hajexpert. Undra vad en hajexpert gör hela dagarna. Svarar på frågor om hajar? Skriver avhandlingar om hajar? Je ne sais pas. Jag vill nog bli en sån iallafall. Och jag vet aldrig om iallafall (i alla fall) ska sitta ihop eller inte, det stör mig. Samma saker är det med tillochmed (till och med). Jaja, skitsamma.
Idag är det måndag och det suger så jävla big time, en lång skoldag, en jobbig natt. Jag sov ungefär två timmar inatt. Det är helt sjukt. Jag förstår inte varför min hjärna alltid går på högvarv när jag ska sova. Jag tänkte igenom ungefär hela mitt liv fast jag inte ville, det gick verkligen inte att sluta tänka.
Hursomhelst (Hur som helst?) så har jag lovat mig själv att jag inte ska dricka öl i helgen. Jag kommer vara sjukt stolt om jag klarar det. Inte för att  jag direkt är beroende, bara att jag tycker att det är så kul att festa. Och för att öl är gott. Men vi ska köra Gudfadern-triologin-maraton hos Ada hela helgen, word. Så därför kommer jag nog kunna motstå att gå ut. Förresten så har jag asdålig ekonomi och har egentligen ens råd att gå ut heller, fan vad jag låter som en patetisk människa. Nu ska jag plugga.

Kommentarer
Postat av: LP

gud vad fadern är i helgen!!!

2007-10-01 @ 22:09:24
URL: http://pee123.blogg.se
Postat av: malin

yo homie. du får la göra som jag. slita häcken av dej på ett underbetalt jobb. right this moment har jag två underbetalda jobb som jag sliter på. egentligen föredrar jag nog att vara pamk... puss på dej (wanna fika imorgon maybe??)

2007-10-02 @ 00:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0