Fo shizzle

Idag ska det städas och pluggas. Och egentligen skulle jag ut och springa också men min kropp har fått för sig att bli förkyld och sådär så det blir inte av. Bittert.
Igår blev det chill hos curr. Jag drack en halv folköl och kände mig manlig. Eller kanske inte? Vi såg iallafall på anchorman och löste korsord. En fin kväll. Dock ångrar jag lite i efterhand att jag aldrig drog till Orange som planerat, men äsch. Det går fler tåg som jag brukar säga. Fast jag ska satsa på en vit helg den kommande helg. För det första så börjar det sina i plånboken och för det andra lär det bli gott om alkohol på lovet ändå. Lillen fyller ju 18 och det ska firas big time. Dock undrar jag vad som händer en onsdag, halloween på krogen? Det vore pepp med Orange. Nu ska jag kolla upp det här. På Orange är det ingenting den 31/10 och Lotus och Seven är borträknad. Känns som att det kommer sluta med palermopeppen. Men jaja, det löser sig.
Om ni undrar över frånvaron av hajfakta/hajbilder så beror det på att jag inte har haft dit för dom små liven. De återkommer igen nästa vecka.
Nu ska jag plugga geografi och lyssna på the smiths.
Men först lite bilder från i fredags:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0